staticky zkompilovane scp neidentifikuje usera a exitne s 255

Úterý Březen 8 12:21:49 CET 2005

On Tue, 8 Mar 2005, Martin Kraus wrote:

> nakonec jsem to stracoval a po nekolika hodinach jsem do chrootu k te staticke
> binarce proste nakopal libc, libnss_compat, libutil, libdl,
> libnsl,ld-linux,libcrypto,libz, do /etc  jsem dal nsswitch.conf a jelo to.

NSS se staticky nenalinkuje asi u staticky slinkovanych programu.
Takze vzdycky budete potrebovat libnss_* (a kvuli nim dost mozna i dalsi
dynamicke knihovny).

Tedy ono lze Glibc vybuildovat tak, aby byly staticky, ale pak se nacpou
staticky i do dynamicke knihovny. A co hur, nefunguje pak ani u dynamicke
knihovny dynamicke nacitani dalsich modulu, coz je zasadni chyba.

Pravdepodobne se pokusim casem Glibc ohnout tak, aby aspon zakladni
moduly, tj. zejmena nss_files, bylo mozno nalinkovat staticky a zaroven
fungovalo dynamicke nacitani, protoze mne a par dalsich pratel to taky
stve. Pokud ma nekdo nadbytecnou prostorocasovou anomalii umoznujici
ziskat tak 3-4 tydny volneho casu navic, necht se mi ozve na tuto
adresu. ;)