staticky zkompilovane scp neidentifikuje usera a exitne s 255

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Březen 8 12:34:37 CET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 12:21:49PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> [...]
> Takze vzdycky budete potrebovat libnss_* (a kvuli nim dost mozna i dalsi
> dynamicke knihovny).
>
> Tedy ono lze Glibc vybuildovat tak, aby byly staticky, ale pak se nacpou
> staticky i do dynamicke knihovny. A co hur, nefunguje pak ani u dynamicke
> knihovny dynamicke nacitani dalsich modulu, coz je zasadni chyba.
>
> Pravdepodobne se pokusim casem Glibc ohnout tak, aby aspon zakladni
> moduly, tj. zejmena nss_files, bylo mozno nalinkovat staticky a zaroven
> fungovalo dynamicke nacitani, protoze mne a par dalsich pratel to taky
to by bylo fajn. potreboval jsem akorat jednoduchej chroot pro winscp, to
jest busybox,scp,groups. 2 binarky+skript. pripada mi zbytecnost to mit
dynamicky slinkovany s dalsima 10 knihovnama. no nic. tak zase priste.
mk