[OT] Re: Prehravani MP3 v ruznych prehravacich

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Březen 8 12:07:43 CET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 11:17:27AM +0100, Petr Šobáň wrote:

> Přesně tak i já propaguji rači pořádné stereo než zmršené nějaké pseudo
> kvadro.
>
> A ještě k tomu ano je to výhodné pokud máme třeba zvuk přenášený po 20
> kanálech, ale kdo z nás má doma jednu místnost kde má po stěnách
> reproduktory a sedí přesně uprostřed aby to mělo význam ?
>
> Mám dojem že nikdo a tím pádem jakékoliv vícekanálový přenos je na houby.
>
> I u blbého sterea máte sedět přesně na vrcholu trojúhelníka to se ještě v
> panelácích dá zvládnout reproduktory na stěně přes vámi a vy sedíte na
> [...]

Ja si pujcim DVD, pustim a sednu si tak, abych z toho pozitek mel. Vy ne?

I pri nepresne pozici ovsem ocenite, kdyz zvuk sedi k obrazu (tj.
slysite zleva, zezadu, slysite "prulet" a podobne). Toho si muzete
vsimnout i v kine, protoze ne vzdy mate listek do idelani pozice. A
presto se (mi) vyplati na nektere filmy do poradneho kina jit.

Kdyz se zapnou zadni reproduktory pro reprodukci stereo zaznamu, umozni
zadni dve vyplnit zvukem mistnost lepe, nez klasicke 2 kusy vpredu, kdy
vnimate asymetrii zvuku v mistnosti.

...proste pokud jste na koncerte jen divak, je to hezke. Ale zkuste se
nekdy dostat tesne pred/za/vedle dirigenta :-) [nebo jeste lepe - byt
jednim z muzikantu, jak rika muj kamarad]

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz