pomoc

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Středa Březen 9 00:19:08 CET 2005

On Tuesday 08 March 2005 08:53, Robert Berecz wrote:
> Dobry den.
> Prepacte,ze Vas otravujem s pravdepodobne banalnym problemom.
> Velmi surne hladam pomoc.
> V novej firme v ktorej pracujem ma posadili k Linux serveru (Debian) s
> tym, aby som zalozil novych uzivatelov pre mail.Ja ani netusim ako.Prosim
> poradte mi.
> Nie je tam ziadna graficka nadstavba a je tam pravdepodobne Postfix.

S postfixem mam sve zkusenosti a vzhledem k jeho modularite je zpusob spravy
uzivatelu silne zavisly na jeho konfiguraci. Muze napriklad pouzivat unixova
konta, ldap nebo sql (a samozrejme spoustu dalsich zpusobu). V kazdem
konkretnim pripade je postup pridani uzivatele uplne jiny, takze jedine co
Vam mohu doporucit je najit nekoho, kdo tomu opravdu rozumi -- idealne toho,
kdo ten server konfiguroval.

Mixi