OT: odchazejici disk ci radic

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Březen 9 09:06:36 CET 2005

On Wed, 9 Mar 2005, Jan Kasprzak wrote:

> : ide0: reset: success
> (1)

18:13:54

> : EXT3-fs error (device hda7): ext3_add_entry: bad entry in directory
> (2)

18:22:09

> 	Stalo by za to vedet, jaky je casovy rozdil mezi (1) a (2).
> Mozna to spolu primo nesouvisi.

Tedy cca 9 minut.

> 	Smartctl -t long podle specifikace testuje "vyznamnou cast" sektoru
> na disku. Ne nutne vsechny. Zkusil bych badblocks -n.

Jdu na to.

> 	Mel jsem podobnou zkusenost na svem byvalem stroji
> (Athlon 800, VIA chipset i IDE radic, disk IBM DTLA 40GB): Do logu jadra
> mi to taky blilo IDE chyby, ale disk normalne fungoval, SMART testy
> byly OK - za celou dobu jsem nezjistil, ze by objektivne bylo neco
> spatne. I badblocks jsem spoustel.
>
> 	Co je to za disk/radic?

Je to Centrino chipset, ICH4 radic a disk je IC25N020ATMR04-0, coz je
Hitachi, 20GB. ON to je notebook Dell D500 Latitude. Mozna mam neco z
potopene lodi, protoze uz jsem musel menit wifi :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...