Ruská klávesnice v X11

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Středa Březen 9 09:46:02 CET 2005

Petr Bravenec wrote:

> Dobrý den,
> poslední dobou se stále častěji dostávám se situace - i když víceméně z
> nudy -
> že by se mi hodilo psát rusky. Klávesnici s bukvama jsem viděl naposledy
> na počítačích řady EC, ale i po té době mi naskakuje kopřivka, když si na
> rozložení
> kláves vzpomenu - na střední škole do mě vtloukli psaní všemi deseti na
> klávesnici
> české a dodatečně byla hlava ochotna akceptovat i klávesnici anglickou
> US a se
> skřípěním zubů i britskou.

> [...]

chapem aky mate problem, ale nechapem co je na tom tak zloziteho.
tiez pouzivam rusku klavesnicu a to velmi jednoducho. v kcontrol
som si pridal dalsie rozlozenie klavesnice, a to ruske, variant
rozlozenia: phonetic, pridat rozlozenie latinky.
a pisem foneticky.
Predpokladam teda asi ze nepouzivate KDE prostredie. je tak?