Ruská klávesnice v X11

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Březen 11 11:17:29 CET 2005

No to zni naprosto genialne, vubec me to nenapadlo... I kdyz jsem se
naucil celkem svizne vytukavat ruskou on-screen klavesnici, tohle by
mohlo byt jednoduzsi a hlavne rychlejsi. Tech par nefonetickych znaku
(mekky/tvrdy znaky, sc,...) si uz zapamatuju... To musim vyzkouset.

Vyborny tip!

Zdravi, Oak