Pomoc: Veletrh studentských firem

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Středa Březen 9 14:07:17 CET 2005

Michal Kubecek píše v St 09. 03. 2005 v 10:09 +0100:

> Já se vešel se Slackwarem i do 100 MB... ale to bylo před deseti lety.
> Tehdy neexistovaly věci jako KDE nebo Openoffice. Takže dost silně
> záleží na tom, co vlastně chtějí předvádět. Pokud současnou desktopovou
> instalaci, pak 2.5 GB budou tak akorát a moc místa na "rozšoupnutí se"
> tam nezbyde.
>
> 							  Michal Kubeček

Toť právě otázka, na minimální instalaci Fluxbox + "nějaký hezký
wallpaper" + Firefox, X-Chat, ICQ by mohlo stačit i 1,5 GB Ale když už
tam bude tolik stroju,  to by v tom byl čert abychom nepředvedli něco
víc (Gnome, KDE, OpenOffice.org, Evolution, Hry, Hry, Hry, Multimedia -
spóóóusta mladých lidí; a nějaké groupware, samba - několik jejich
budoucích zaměstnavatelů...) Schodou okolnosti je můj maturitní projekt
"Linux pro B(f)U", tak (si) chci udělat reklamu ;o)

Zatím bohužel není jasné, jestli bude přípojka jen jedna, nebo jestli
nám rovnou půjčí i switch (ten by se snad dal případně vydolovat ze
školy). Jeden z počítačů poběží jako informační systém veletrhu pro
návštěvníky (webserver), na který bude odkazováno z každého počítače.

Jakákoliv forma spolupráce vítána, ať už rada, materiál, pomoc nebo
reklamní propisky. Veletrh je neziskový a MŠMT na něj rádo dlouhodobě a
z vysoka kašle. Teď zrovna řeším možnost streamovat video z veletrhu do
internetu...

Šmidrkal