parallel cable III JTAG kompatibilni

BuFran BuFran na seznam.cz
Středa Březen 9 19:02:35 CET 2005

> Proc jeden maly procesor? :-)

No myslel jsem cenove dostupny FPGA obvod  v cenove relaci do 300
pravych poctivych ceskych korun za kus, nepocitam v seriovou vyrobu
10k ks a vice :) Tam by se to dalo jeste snizit...

> Do slusneho FPGA dostanete vedle sebe dva kompletni CPU PowerPC405,
> uz jen se pripoji externi RAM a vic netreba. Nebo libo nejaky
> louskacek? Co tak nacpat do jednoho cipu 512 DSP procesoru? :-)))

> Apropo, s JTAGem se da delat spoustu krasnych jinych veci.

Naprosty souhlas, mimochodem, neni SATA nejak podobna s JTAG/ podobnou
seriovou linkou ? Pocet pinu by odpovidal ... Mit SATA na LPT, to by
byl mazec :)

--
Best regards
 BuFran