OT: Re: detach X session

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 10 01:37:27 CET 2005

> Takze jedno prepnuti okna zabere cca 1/5 * 1/10 = 1/50 = 0,02
> CPU-sekundy? Jinak receno 20 ms casu jednoho CPU.
Pri 650Mhz PIII neni 20ms vubec malo. (a to je z pohledu dnesniho sveta
uplna vykopavka)

> Asi by to mohlo byt mene, ale pripada Vam, ze tohle je operace, kterou
> ma smysl nejak dal optimalizovat? Kolikrat za sekundu prepinate fokus
> mezi okny pri normalni cinnosti? Pokud nejste pribuzny ucetniho
> Fantozziho, tak pochybuji, ze dlouhodobe je to vic nez jedno prepnuti za
> minutu.
Samozrejme, ted mi je to uplne jedno. Kdyz jsem zkousel svuj prvni Linux
na stare 486ce, vsimal jsem si toho docela dost, to vam povim... Snazim se
tim rict, ze rikat, ze iXy jsou na 100% vychytane a dobre naprogramovane,
jenom kvuli tomu, jak je to stary soft, je posetile. (uf, to je ale veta
:)

> Bylo nebylo, kdysi se zjistilo, ze automaticky backing store normalni
> praci spis zpomaluje, protoze pridava nezanedbatelnou rezii na udrzovani
> toho backing storu, ktera prevysuje zisk. Takze se to skoro nepouziva.
V dnesni dobe, kdy kazdy druhy komp ma 0.5G pameti je uz tohle kapku
OT argument.

> Jisty smysl to principialne dava v pripade, ze jsou od sebe server a
> klient prilis vzdaleni a spojeni prilis tenkou trubkou. Nicmene pak
Coz je vlastne to, o cem tahle debata byla na zacatku - i blbe VNC je
min narocne nez iXy.

> by bylo asi podstatne efektivnejsi to uplne jinak (jak uz tady padlo,
> tak u nekterych, zejmena tech blbeji naprogramovanych, klientu, by bylo
> dobre spis v jistem smyslu priblizit server klientovi nez naopak).
Tohle je samozrejme pravda...

> Presneji receno se najde neco, co vadi pouze lidem, kteri si to nejsou
> schopni opravit sami, tak akorat remcaji...
:-) I upozornovani na chyby je pozitivni. Nejake veci si rad upravim sam,
precejenom X server je o trosku necem jinem...

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----