OT: Re: detach X session

Pátek Březen 11 00:30:56 CET 2005

On Thu, 10 Mar 2005, Zdik Kudrle wrote:

> Samozrejme, ted mi je to uplne jedno. Kdyz jsem zkousel svuj prvni Linux
> na stare 486ce, vsimal jsem si toho docela dost, to vam povim...

Ja jsem si na sve stare 486 podobneho problemu nevsiml. YMMV.

> V dnesni dobe, kdy kazdy druhy komp ma 0.5G pameti je uz tohle kapku
> OT argument.

Neslo o spotrebu pameti ale o rezii na udrzovani te pameti.

On o to i dneska neni tak jednoznacne. Dneska ma kazdy GPU, kteremu jde
kresleni mnohem lepe nez CPU. Takze kresleni do RAM je znatelne mene
efektivni nez kresleni do VRAM (a VRAM ma vetsina lidi podstatne mene nez
pul giga).

> Coz je vlastne to, o cem tahle debata byla na zacatku - i blbe VNC je
> min narocne nez iXy.

Jak na co.