samba a WinXP

JaFi filip na mits.cz
Čtvrtek Březen 10 10:32:41 CET 2005

Petr Hložek napsal(a):

> Dobry den,
>
> mapuju jej kliknutim pravym tlacitkem na ikonu a dam pripojit sitovou
> jednotku :-).
> Toho ze by mi probliklo ze nemuze pripojit sitovou jednotku jsem tam
> nikdy nevidel, tak nevim.
>
> Petr

Ten stejny problem jsem mel taky. Delaji mi to pouze WinXP. Proste po
nabehu windows ty jednotky nejsou pripojene (v pruzkumnikovi jsou
preskrtle). Musite do nich v pruzkumnikovi "vlizt" a potom uz jedou.
Delalo mi to problemy pri spousteni vlastnich skriptu, ktere na ne
pristupovaly.

Nakonec jsem se na*ral a pocitac dal domeny a od te doby to jede dobre.

Snad to pomuze :o)

JF