samba a WinXP

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Březen 10 13:24:18 CET 2005

Problem s nepripojenymi jednotkami souvisi s hledanim jmen PC,
po nastaveni /etc/hosts (jmena PC s IP) a Wins mi to uz nedela.

Jinak klient CS blbne i mi i kdyz pristup do adresare je v poradku, aplikace
hlasi ze nemuze zapsat data - po konzultaci technika ktery to
zprovoznoval s
vyvojari mi tvrdil ze mam nastavene spatne prava pro zapis coz jsem mel
samozdrejme v poradku , takze si myslim ze problem je v aplikaci .

S pozdravem

Ondrej Prokop