Nastaveni odesilani posty prez adsl

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Čtvrtek Březen 10 10:47:47 CET 2005

> 	Zalezi, jestli mate dynamickou nebo statickou IP. Se statickou IP je
> to jednoduche, pak je vlastni SMTP server asi nejlepsi reseni (jestli teda
> telekoumaci z principu neblokuji klientum SMTP). Pro debian a rychle
> nastaveni doporucuju Exim a eximconfig.
Jo jo, stara laska nerezavi. ;-) Ja bych zase doporucoval Postfix.

Telecom SMTP neblokuje, ale i s pevnou IP adresou to neni prilis
jednoduche, protoze vzhledem k tomu, ze vypadaji takto
'24.167.broadband2.iol.cz', tak vim, ze nektera sluzba (tusim nejake
dnsbl.neco.org, ale nejsem si jist), pokud je pouzivana a nekterych
serverech, tak vas taky odmitne, s tim ze mate dynamickou IP adresu s
ohledem na ten nazev. A telecom vam reverz nezmeni. Kazdopadne se mi
podarilo domluvit si s nimi, aby napsali na tu sluzbu zadost o vyrazeni
me IP adresy z ejich seznamu.

Ted vlastni SMTP server vyuzivam ke sve spokojenosti na NB a muzu
posilat postu odkudkoli pres svuj SMTP, takze vim, co se s ni deje.

Co se tyka masqmailu, tak nemuzu slouzit, protoze tento program neznam,
ale kdyz jsem zkousel SMTP na telecom pres Thunderbird, tak mi to fungovalo.

--ogee