Nastaveni odesilani posty prez adsl

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 09:55:25 CET 2005

On Thu, 10 Mar 2005 08:21:47 GMT, Ladislav Kubeček <Kubecek na braillnet.cz> wrote:

>  Jedna z moznosti, ktera mne napadla a o ktere ale nevim, jestli bude
>  fungovat, je vytvoreni vlastniho postovniho serveru, ktery by se
>  neprypojoval prez smtp server telecomu, ale komunikoval by s smtp serveri
>  prymo.

	Zalezi, jestli mate dynamickou nebo statickou IP. Se statickou IP je
to jednoduche, pak je vlastni SMTP server asi nejlepsi reseni (jestli teda
telekoumaci z principu neblokuji klientum SMTP). Pro debian a rychle
nastaveni doporucuju Exim a eximconfig.

	Jestlize mate dynamickou IP, pak je to vetsi problem, protoze
ji pred vami mohl mit nekdo, kdo mel open relay, takze muze byt na spouste
blacklistu. Vetsinou to bude fungovat, ale kdyz dostanete blacklistovanou
IP, tak se pulka posty nedoruci... Pri dynamicke IP je nejlepsi spolehnout
se na SMTP poskytovatele. Pokud SMTP poskytovatele nevyhovuje, pak je dobre
podivat se po nejakem zabezpecenem SMTP, ktere funguje z celeho internetu
(treba gmail ma takove pro sve uzivatele).

	Pekny den.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860