samba a WinXP

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Čtvrtek Březen 10 13:42:33 CET 2005

> Problem s nepripojenymi jednotkami souvisi s hledanim jmen PC,
> po nastaveni /etc/hosts (jmena PC s IP) a Wins mi to uz nedela.

Tj. na Sambe mam do /etc/hosts pridat zaznam pro tenhle pocitac?
To tam samozrejme nemam a Wins mi, bohuzel, schazoval celou
Sambu a tak jsem ho radeji vypnul.
Budu to vyhledove prenaset na jine PC, tam uz mam Sambu 3
a tam dotahnu do konce i tyhle drobnosti.

> Jinak klient CS blbne i mi i kdyz pristup do adresare je v poradku,
aplikace
> hlasi ze nemuze zapsat data - po konzultaci technika ktery to
> zprovoznoval s
> vyvojari mi tvrdil ze mam nastavene spatne prava pro zapis coz jsem mel
> samozdrejme v poradku , takze si myslim ze problem je v aplikaci .

No, ja dosel k tomu, ze kdyz se tam napred sahne jinou aplikaci,
tak pak uz to bezi, takze tam napred klikneme z pruzkunika a pak uz to jede.

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz