Reiserfs a fsck ve FC3

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 16:51:27 CET 2005

Zdravim,
kdyz pocitac startuje po padu, probehne zotaveni filesystemu z logu
reiserfs a FC3 potom jeste nabizi v ramci jejich startovacich scriptu
spustit fsck. Je nutne to pouzivat nebo ne?

Tuhle jsem experimentoval s nvidia ovladaci k videokarte a o pady
nebyla nouze. Pocitac vzdy nastartoval, ale kdyz jsem potvrdil, ze
chci spustit fsck, fsck nasel vzdy mnoho chyb. rpm -Va nasel take
nepocitane mnoho zmenenych souboru. Subjektivne se mi zda, ze spusteni
fsck v mem pripade nadela vice skody nez uzitku

Pouzivam FC3 na ReiserFS, kernel 2.6.10 z kernel.org, deska ecs
k7s5al, video nvidia tnt, disk v rezimu UDMA-100
--
S pozdravem
Tomáš Krbec