Postfix a externí uživatel

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Pátek Březen 11 00:09:23 CET 2005

> pokud mám v postfixu nastavenu lokální doménu a lokální doručování, ale
> jeden z uživatelů má e-mail v internetu, kde mám nastavit, aby postfix
> poslal mail ven? V /etc/postfix/transport? Musím potom v systému mít
> tohoto uživatele? (Maily z internetu stahuje fetchmail a předává je
> postfixu.) Díky za odpovědi.

Velmi zajimave. Fetchamil stahuje postu a predava ji postfixu. A co s ni
ten postfix dela? Pokud vim, tak fetchmail slouzi ke stazeni posty z
vicero postovnich schranek do jedne nebo alespon tak jsem ho pouzival ja.

Popravde receno nevim, co presne myslite tim, ze nejaky uzivatel ma
email v internetu a co by s tim mel delat postfix. Pokud to myslite tak,
ze mate nejakeho lokalniho uzivatele, ktery ma email treba nekdo na local a
chcete mu to posilat na nekdo na nekdevinternetu.cz, tak to date do virtual
a zakladat ho nemusite. Stejne ale strilim naslepo, protoze jsem vas
dotaz moc nepochopil.

Kazdopadne zkuste www.postfix.org a studovat! ;-)

--ogee