Thunderbird a mail na USB klici?

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Březen 11 11:34:01 CET 2005

Dobry den,

predne odkazuji na muj objev

  How To Share Mail Between Windows and Linux

http://texturizer.net/thunderbird/share_mail.html

>Co se tyce synchronizace mailu, pouzivam na obou systemech
>mozillu a jednoduse si prenasim adresar s mailboxem.

Ano, to asi bude nejvhodnejsi, o vikende koupim klic (doposud jsem
pouzival externi disk/mp3 player, velmi pomaly a nevhodny...) a testnu to.

Jeste nevim jak vyrobit skript pro XP (stary klasicky davkovy *.bat uz v
XP asi nefungujou :-), ale to je tu OT a zeptam se na to v jine
diskuzi... Jeste si podrobne prostuduju vyse uvedeny clanek/webstranky.

>Takze predpokladam ze u ostatnich klonu mozilly to bude
>velmi podobne a doporucuji prenaset pouze slozku s mailem.
>

>Petr

Ne, IMAP pro me asi neni - v praci mam rychly broadband, doma nic a
laptop se mi do prace porad tahat nechce; v tom je smysl te myslenky s
postou na USB klici.

Zdravi,

Oak