Thunderbird a mail na USB klici?

fader fader na email.cz
Úterý Březen 15 01:27:30 CET 2005

Dobry den,

mam podobny problem, ale na jednom PC. Zde mam 2 OS: Linux a windoze.
Potrebuji mit v obou systemech po jednom Thunderbirdu, abych nemusel
kvuli poste prebootovavat. Ale pritom chci mit jeden profil, ktery
bude vyuzivat jak TB z Linuxu tak ten z oken. Mam zkusennosti s
symlinkovanim dat z vfat oddilu na linuxove a u vetsiny programu to
funguje. U TB jsem tedy nalinkoval cely profil z windoze do Linuxu a v
obou systemech se mel stejne nastaveni, schranky, proste vsechno, az
na PAR detajlu. Asi je problem v malych odlisnostech obou klonu TB a
je to znat i na provedeni menu. Zkratka oba TB se k profilu chovaji
ruzne a tak, obcas neco zahlasilo chybu pri stahovani posty a tak.
Nezjistil jsem zadnou zavaznou chybu, ale nezdalo se mi to. Zatim jsem
od tohoto upustil a hledam jine reseni.

Fader