Samba 3.0 CENTOS4 - nuluje user password v smbpasswd

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 11 11:46:29 CET 2005

Zdravim,

prechazim z RH9 a samba 2.2 na CENTOS4 a samba 3.0. Po preneseni
konfigurace a hesel se zda ze to bezi, ale nahle se mi stala takova
neprijemnost - nekolika uzivatelum se vynuloval password string
v smbpasswd souboru. Zjistil jsme ze se to deje pri utoku viru ktery
zkousi hadat heslo k danemu uctu - zrejme po urcitem mnozstvi neplatnych
pokusu samba vymaze (!) jeho heslo.

Nevite proc to dela - respektive jak se to da vypnout ?