postgresql: epoch to timestamp?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Březen 11 12:27:09 CET 2005

Zdenek Prchal wrote:
: nedari se mi najit reseni tehle konverze. Postgresql ma
: pro konverzi timestamp -> epoch primou podporu, ale
: s opacnou konverzi zapasim zatim marne. Mam v tabulce
: pole(int8), ve kterem je unix timestamp a rad bych ho
: zkonvertoval na sql timestamp. Ta tabulka je pomerne
: obsahla, tak bych rad, kdyby ta konverze nebyla zbytecne
: slozita. Da se vubec prostredky SQL, ktere postgresql
: ma, zkonvertovat?
:
	Ptejte se v databases na linux.cz.
Ale kdyz uz jste tady, co je spatneho na

select '1970-01-01'::date + '12345678s'::interval;

?

Mozna tam jeste nehraji casove zony a bylo by treba nekam doplnit
UTC/GMT. Ale to si jiste dohledate/vyzkousite.

-Y.