postfix

Raduz raduzator na volny.cz
Pátek Březen 11 14:59:28 CET 2005

On Thursday 10 of March 2005 12:03, Pavel Mikovski wrote:
> Zdravim,
>
> porad valcim s postfixem ...
>
> Nefunguje mi dorucovani z jinych serveru. Na firewallu mam povoleny port 25
> a v master.cf mam inet_interfaces = all.
>
> Port 25 je otevreny, ale kdyz se na nej pripojim, postfix neodpovida.
> Nevypise ani uvitaci hlasku. Nevim si s tim rady.

Mozna je to pitomost, ale matne si vzpominam, ze kdyz jsem kdysi davno
instaloval postfix, tak se mi presne timhle zpusobem (pripojim se sice na
port 25, ale nedostanu zadnou odpoved ani banner) chovalo, kdyz jsem zapomnel
nechat aspon jednou probehnout newaliases. Pustil jste newaliases? :-)

--
Raduz