postfix

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Březen 11 17:06:43 CET 2005

On Fri, Mar 11, 2005 at 02:59:28PM +0100, Raduz wrote:

> Mozna je to pitomost, ale matne si vzpominam, ze kdyz jsem kdysi davno
> instaloval postfix, tak se mi presne timhle zpusobem (pripojim se sice na
> port 25, ale nedostanu zadnou odpoved ani banner) chovalo, kdyz jsem zapomnel
> nechat aspon jednou probehnout newaliases. Pustil jste newaliases? :-)
no to by znamenalo ze postfix nenastartoval protoze nenasel tu svou databazi,
ktera se vytvori pomoci newaliases. pak by to chybu vypsalo v logu. jste si
jist, ze vam postfix spravne nabehne? a firewall je v poradku?

ja bych mozna vyzkousel na tom serveru 'nc -l -p 25'(samozrejme shutnout
postfix) a pak se pripojit netcatem na 25 odjinud a proste inputovat nejaky text,
jestli se dostane skrz. pak by jste si aspon mohl byt jisty ze je to postfixem
a ne necim na ceste,pripadne na serveru.
mk