Postfix a externí uživatel

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Březen 11 17:21:36 CET 2005

On Fri, Mar 11, 2005 at 02:56:27PM +0100, Vancl Miroslav (QRIS) wrote:

> 	Já bych tipoval, že chcete zabránit doručení lokálně odesílaných
> mailů na jednu určitou adresu z $mydestination (jedna.adresa na mojedomena.cz)
> na lokální server a "odchýlit" ho do Internetu podle tam viditelného MX
> záznamu, tj. k ISP.
>
> 	Pokud máte novější verzi Postfixu (>2.0), pak to ideálně bez
> přepisování adresy příjemce (pomocí virtual) řeší tabulka transport_maps se
> záznamem:
mozna mi neco uniklo, ale pokud maji lokalni mail "pepa.skritek na lokal",a
uzivatele ktery ma emailovou adresu "pepa.skritek na mujmail.cz" tak v
/etc/postfix/virtual(podle konfigurace), napisu:
pepa.skritek na lokal pepa.skritek na mujmail.cz
a vsechno, co prijde na lokalniho uzivatele bude automaticky preposlano na
externi mail toho uzivatele. neni potreba cokoliv resit, pokud mu chodi mail
normalne. i pokud pouzivaji jen treba pepa.skritek tak to funguje.
virtual prepise smtp envelope, ale to stejne uzivatel neuvidi.
mk