usb mass storage - nelze pripojit

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Březen 12 00:03:25 CET 2005

Honza E napsal(a):
> preju pekny den,
> nedari se mi pripojit compactflash usb mass storage
> na stroj s FC3-x86_64
> pritom na jinem s RH8 ten samy komplet (karta+ctecka)
> funguje bez problemu;
>
> Kdyz do jineho slotu stejne ctecky vlozim sm-kartu,
> vidim obsah zcela bez problemu;
>
> je vada nekde ve slotu ctecky / u klavesnice ?

U některých čteček se nedá rozchodit všechny pozice nebo jak bych to řekl.

Dále jaký ovladač používáte je zaveden OK ?

Není ten slot pod jiným písmenem sdc, sdd atd.... případně není to třeba sdb4
nebo něco jiného záleží jak je karta naformátovaná zda na ní nejsou oddíly.

|    ICQ    179223500                    |