usb mass storage - nelze pripojit

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Pondělí Březen 14 17:48:34 CET 2005

On Sat, Mar 12, 2005 at 12:03:25AM +0100, Petr (c)obáo wrote:

> U nikterých eteeek se nedá rozchodit všechny pozice nebo jak bych to oekl.
ctecka byla vracena jejimu majiteli, doufam, ze ja dostanu
nejakou bez obdobnych problemu;

na jinem stroji (s linuxem) ale funguji oba sloty i s dalsimi kusy CF karet;

> Dále jaký ovladae pou3/4íváte je zaveden OK ?
nevim, az budu v jeho dosahu, zkusim znovu/podivam se

> Není ten slot pod jiným písmenem sdc, sdd atd....
> poípadni není to toeba sdb4
nerekl bych, jelikoz mam odzkouseno,
ze dmesg poradi, jako jaky disk a oddil
to mam primountnout, abych videl spravne;
prirazene /dev/sd-xy ale nevim jakym algoritmem "vznika"
(cesky: nevim, jakym algoritmem prirazuje oznaceni;
neni to pokazde sdb1, ale treba i sdf1, sdh1
stale na stejne zdirce)

nekdy se pri pokusu o mount objevi hlaska
o spatnem superbloku, uz primountovane jednotce
a nebo prilis mnoha prim, zarizenich,
ale opetovny pokus uz dopadne ok;

u tohoto konkretniho stroje vsak jsem si netuk
s jednou cf kartou ani jednou (furt dokola spinnig_upil),
u druhe karty v temze slotu, temze usb
(vyzkousel jsem postupne vsechny 4 nalezene)
disk primountil az po nekolika minutach (samostatne) prace;
pak behal velice svizne a data jsem doma videl ok.

Jde mi trochu o to, zda neni nejaka evidentni zavada
(spane nastaveni v BIOSu)
na tomto novem hw (pc), ktera by mohla byt urychlene
odstranena :^)

> nebo nico jiného zále3/4í jak je karta naformátovaná zda na ní nejsou oddíly.
vfat (fotakem), nejsou (pokud poznam na jinych strojich bez linuxu)

kazdopadne Diky!

zdravim
---Honza