Rotace obrazku se zvetsenim rozliseni

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Sobota Březen 12 21:42:37 CET 2005

Dracula007 wrote:
: JK> 	Rotaci obrazku lze udelat bezztratove (to jest ze existuje
: JK> 1:1 mapovani puvodnich pixelu na zrotovane). Zadna ztrata detailu.
:
: No, to asi ne. Je evidentni ze pri obecne rotaci lezi vzor nekterych
: pixelu z vysledku "mezi pixely" puvodniho obrazku (nepadne presne do
: pixelu), takze se musi nejak "dopocitat" z okolnich.

	No, neni mi jasne z ceho vam to "je evidentni". Mne z niceho
protoze vase tvrzeni neni pravda.

-Y.