Genius WebCAM VideoCAM NB 300

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Březen 14 11:05:35 CET 2005

Zdenek Janis wrote:
> Dobry den,
> na http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/76779 je navod na zprovoznenim
> kamerky pod linuxem, coz mi tak nejak funguje, ale nejak se nemuzu
> smirit s jednim snimkem za 3-4s, kdyz na skatulce od kamerky je psano
> 35fps, coz nepotrebuji, ale aspon 10fps bych rad. Testnul jsem to i pod
> Win a vysledek uplne stejny.
>
> Trosku mi ale nejde ho hlavy jak muzu dostat z kamerky 35snimku za
> vterinu, kdyz holy video datovy tok je:
> 640 * 480 * 24 = 7.4Mbps a USB1.1 ma max 12Mbps tj: max: 1.6fps a to
> nepocitam rezii. (35fps = 280Mbps)

Na krabici je pravdepodobne napsano, ze muzete dosahnout
rozliseni _az_ 640x480 a snimkovani _az_ 35 fps, ale rozhodne
vam vyrobce neslibil obe hodnoty zaraz.

V ramci sebevzdelavani Vam doporucuji sledovat casteji
TV teleshoping, aby jste si vypestoval potrebnou ostrazitost
k napisum na krabicich...

;-)

pk