Genius WebCAM VideoCAM NB 300

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Březen 15 00:32:38 CET 2005

Krištof Petr napsal(a):
> [...]

No on to nemusi byt nutne kec. Treba Logitech Quick Cam 4000 (Philips
chip) na USB1.1 da 15 fps. Verim, ze na USB2.0 se v pohode na tech 30
dostane...

Kdyz si do Google hodite hledat part1_capture.pdf a podivate se
na HTML verzi (original PDF uz tam neni), da se vysvetlit i jak tudy ta
data procpou:

- USB1.1 ma 12 Mbps
- kamera posila jen YUV420P data, ne raw 24 bit
- frame bude tedy 640*480*12=3.5 Mb
- pri 15 fps to je 55 Mbps - to je porad trochu moc :-)
- experimentalne z toho ale ty ramce lezou, tj. musej pres kabel bezet
  v kompresi aspon 1:5.

Jestli Vam to ale i s ovladaci od vyrobce pod Windows bezi tak pomalu,
mohlo by to vazne posilat 24 bpp raw - pak by se ale porad melo jit
dostat aspon na 1 fps...

Podle dokumentace driveru ovsem ten controller umi posilat bud prave 24
bit raw, nebo totez s Huffman compression - a vzhledem k tomu, ze autori
mluvi o ,,high frame rates'', snad byste se mohl dostat aspon naopak
na 3 snimky za vterinu :-)

:-) Takze delate neco blbe. Ale co?

> V ramci sebevzdelavani Vam doporucuji sledovat casteji
> TV teleshoping, aby jste si vypestoval potrebnou ostrazitost
> k napisum na krabicich...

Je libo jednu vyzivnou 3-D placicku s karbohydraty, EDP (energii
dodavanou pomalu) a chrupavym okrajem plnym vapniku?

Pekny vecer

Vaclav Stepan