Rotace obrazku se zvetsenim rozliseni

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Březen 14 12:45:04 CET 2005

Václav Ovsík wrote:
: Tedy jestli nedoslo k nejakym prevratnym zmenam, tak je to uplne presne
: tak, ze RGGB jsou 4 pixely. Tzn. DF ma treba 4 mil obrazovych bodu, ale
: to je ve skutecnosti pouze jasove rozliseni, barevne je 4x mensi. Viz.
: treba: http://www.grafika.cz/art/hw/clanek216968175.html. DF tu barevnou
: informaci aproximuje na plne rozliseni. Pisu to jenom, aby si nekdo
: optimisticky nedomnival, ze jeden pixel v DF se slozi z nejakych
: 4 mensich subpixelu. :-)

	Jo, takhle nejak jsem si to taky myslel, ale nevedel jsem
ze je to u (temer) vsech fotaku. Jeste je teda jedna otazka,
proc ten cip ve fotaku ma treba 5.25 megapixelu, ale rozliseni fotky
je neco malo pod 5 milionu pixelu (Minolta Dimage 7Hi, ale podobny
rozdil jsem videl i u jinych).

-Y.