OT: MSIE

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Březen 14 13:17:05 CET 2005

On Mon, Mar 14, 2005 at 12:21:08PM +0100, Roman Fordinal wrote:

> fuuha.
> ignorovat 18% uzivatelov je dost drsne.
> uz ignorovat kedysi 3% uzivatelov bolo arogantne, ale
> ktorykolvek clovek ktory kasle na 18% ludi ktorych oslovuje, bud
> nieje dobry obchodnik, alebo to co managuje nevie managovat.
me uz to prestalo nejak vzrusovat. kazdy ma pravo si delat sve stranky jak
chce. kdyz si je optimalizuje pro dlazebni kostku, tak at si to tak dela.
uzivatele ostatne rozhodnou, jestli jim to tak vadi nebo ne. dokud to nedela
stat, tak mi to muze byt ukradeno. vetsina stranek se vsak podle meho
zlepsuje. tech par co se jeste nestihlo zapojit do proudu, bude odejito
konkurencnim zpusobem.
mk