OT: MSIE

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pondělí Březen 14 23:09:25 CET 2005

> me uz to prestalo nejak vzrusovat. kazdy ma pravo si delat sve stranky jak
> chce. kdyz si je optimalizuje pro dlazebni kostku, tak at si to tak dela.
> uzivatele ostatne rozhodnou, jestli jim to tak vadi nebo ne. dokud to nedela
> stat, tak mi to muze byt ukradeno. vetsina stranek se vsak podle meho
> zlepsuje. tech par co se jeste nestihlo zapojit do proudu, bude odejito
> konkurencnim zpusobem.
> mk

kéž by to šlo tak lehce. například pokud studujete školu XY, do školního
intranetu se dostanete jen z webových stránek školy. "Bezpečnostní
politika školy" vám nedovolí zapojit Linuxový notebook do sítě (aby tam
něco nerozhodil, nepokazil, nezbortil náhodou síť :D ), ale "Webová
politika školy" vás nutí pročítat zdrojáky a hledat cestičky... prostě
hackovat. není to nádherné?

je pozdě, čupíci jsou všude.