XI-626 nastavenie vykonu

lyon linux667 na centrum.cz
Pondělí Březen 14 18:17:42 CET 2005

Kazdych 20 minut, ale ALC se tak casto nezapina.
Co myslite tim, ze byl opusten? Private extensions (iwpriv ...) jsou a
budou v hostapu pravdepodobne navzdy, tak nevim, proc by mel byt tento
postup nefunkcni ci opusten. Kdo si to chce patchovat, tak mu to neberu,
jen mi pripada zbytecne to delat, kdyz to funguje i bez toho.
Opusten spis dnes vypada ten patch :)

Radek Steiger