Rotace obrazku se zvetsenim rozliseni

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Pondělí Březen 14 22:34:29 CET 2005

On Monday 14 March 2005 09:04, Michael Mraka wrote:
> Princip rotace obrazku bez ztraty kyticky uz byl probran ve vedlejsim
> (pod)thredu :), takze se zkusim vratit k puvodnimu dotazu...
>

> Myslim, ze hledate tohle:
> http://www.cybercom.net/~dcoffin/dcraw/

No, prave ze z tohodle softu vyleze ten o 45 stupnu otoceny obrazek (diky
usporadani bunek na CCD -- Fuji HR), ktery pak potrebuju narovnat. Ted
pouzivam pnmrotate, ktery mi vicemene vyhovuje, ale napadlo me jestli
neexistuje neco z ceho by vypadla 12M fotka jako z fotaku (nebo okenniho
softiku dodavaneho s fotakem).

Nicmene dekuji za prvni prispevek, ktery se snazi odpovedet na moji otazku ;o)

Mixi