Rotace obrazku se zvetsenim rozliseni

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Úterý Březen 15 08:36:05 CET 2005

Miroslav Maiksnar wrote:
% On Monday 14 March 2005 09:04, Michael Mraka wrote:
% > Princip rotace obrazku bez ztraty kyticky uz byl probran ve vedlejsim
% > (pod)thredu :), takze se zkusim vratit k puvodnimu dotazu...
% >
% >
% > Myslim, ze hledate tohle:
% > http://www.cybercom.net/~dcoffin/dcraw/
%
% No, prave ze z tohodle softu vyleze ten o 45 stupnu otoceny obrazek (diky
% usporadani bunek na CCD -- Fuji HR), ktery pak potrebuju narovnat. Ted
% pouzivam pnmrotate, ktery mi vicemene vyhovuje, ale napadlo me jestli
% neexistuje neco z ceho by vypadla 12M fotka jako z fotaku (nebo okenniho
% softiku dodavaneho s fotakem).

A jo. Ja jsem mel dojem, ze dcraw to rovnou rotuje; a ono ne :).
Tak jinak

http://www.k-i-s.net/bboard.thread.php?thread=167
I recommend the following commands for best results:
dcraw -c dscf0000.raf | fujiturn | pnmscale 0.70710678 > dscf0000.ppm

To co hledate je 'fujiturn' :).

% Nicmene dekuji za prvni prispevek, ktery se snazi odpovedet na moji otazku ;o)

:)

% Mixi

--mm                                                            Michael Mráka