Thunderbird a mail na USB klici?

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Úterý Březen 15 01:46:53 CET 2005

> mam podobny problem, ale na jednom PC. Zde mam 2 OS: Linux a windoze.
> Potrebuji mit v obou systemech po jednom Thunderbirdu, abych nemusel
> kvuli poste prebootovavat. Ale pritom chci mit jeden profil, ktery
> bude vyuzivat jak TB z Linuxu tak ten z oken. Mam zkusennosti s
> symlinkovanim dat z vfat oddilu na linuxove a u vetsiny programu to
> funguje. U TB jsem tedy nalinkoval cely profil z windoze do Linuxu a v
> obou systemech se mel stejne nastaveni, schranky, proste vsechno, az
> na PAR detajlu. Asi je problem v malych odlisnostech obou klonu TB a
> [...]

  Ono neni divu, ze se to chova divne - v profilu (preferences.js atd.)
si TB uchovava absolutni cesty k ostatnim souborum. A ty cesty jsou
ruzne ve Win a Linuxu.
  Resenim by melo byt sdilet ne cely profil, ale jednotlive soubory
(napriklad bookmarks.html) a pak cely adresar s postou. Nekdo sem
posilal link jak sdilet postu mezi linuxem a win - to je zhruba ten navod.

Honza