postfix

byso byso na pobox.sk
Úterý Březen 15 09:33:08 CET 2005

On 10 Mär 2005, you wrote in cz.comp.linux:

> za to muze hadam smtps ... ale to jeste nemam nakonfigurovano spravne,
> takze se tomu az tak moc nedivim.

hm. nic v zlom, ale co potom vlastne chces?

1./mas to naprd nakonfigurovane
2./vies o tom
3./nechodi to
4./nedivis sa
5./??stazujes sa??

vyhod konecne "permit_sasl_authenticated" a daj rozumnu hodnotu
do 'mynetworks' ako ti uz jaroslav, ales a martin radili
a podla mna ten zaverecny reject je doost odvazna vec -
ten by som si tam dovolil dat az pekne nakoniec po dokladnom otestovani,
ze ta konfiguracia robi, presne to, co chcem

skus lepsie strukturovat 'restrictions'
nastrkat vsetko do recipient_restrictions je sice pohodlne, ale zastarale
neprehladne a nebezpecne a je zdrojom chyb, ktore sa velmi zle hladaju

dovolil by som si upriamit tvoku pozornost na direktivy
debug_peer_level a debug_peer_list

---
byso na pobox.sk