postfix

Úterý Březen 15 10:28:29 CET 2005

byso <byso na pobox.sk> wrote:
> vyhod konecne "permit_sasl_authenticated" a daj rozumnu hodnotu
> do 'mynetworks' ako ti uz jaroslav, ales a martin radili
> a podla mna ten zaverecny reject je doost odvazna vec -
> ten by som si tam dovolil dat az pekne nakoniec po dokladnom otestovani,
> ze ta konfiguracia robi, presne to, co chcem

podla mna je lepsie mat dobe nakonfigurovany SASL (smtp autentizaciu) a
relayovat na zaklade nej, ako relayovat na zaklade IP v sieti.
Dokaze to zablokovat niekolko virusov (ktore nepouzivaju engine outlooku
alebo OE na posielanie mailov) a v pripade lubovolnych problemov je v
kazdom maile viditelne kto ho poslal...

Fighting for peace is like fucking for virginity...