postfix

Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. ales.vizdal na avonet.cz
Úterý Březen 15 10:53:27 CET 2005

On Tue, Mar 15, 2005 at 09:28:29AM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> podla mna je lepsie mat dobe nakonfigurovany SASL (smtp autentizaciu) a
> relayovat na zaklade nej, ako relayovat na zaklade IP v sieti.

On to nekdo vyvracel? ;-) Kdyz ma tazatel blbe zkonfigurovany SASL a
Postfix mu to pise do logu, a presto tazatel ceka ze to pojede ...

> Dokaze to zablokovat niekolko virusov (ktore nepouzivaju engine outlooku
> alebo OE na posielanie mailov) a v pripade lubovolnych problemov je v
> kazdom maile viditelne kto ho poslal...

Stejne musis uzivatele/virus donutit pouzit tvuj smtp server, takze kdyz
mas sasl poznas to z loginu, kdyz ne, tak podle IP. (uznavam, ze login
muze byt more fine-grained nez IP)

--
Ales Vizdal, AVONET, s.r.o.