zaloha partition

konf - test konf na czechpregnantgirls.com
Úterý Březen 15 11:13:00 CET 2005

Zdravim konferenci

poradil by mi nekdo jak zazalohovat partition pres SCP ?..

skousel jsem to pres netcat

u sebe na nb jsem si spustil #nc -l -p 10000 > backup.dat

a na tom kde to chci zalohovat jsem chtel dd if=/dev/hda1 | nc
<192.168.0.1> -p 10000

jenze na tom notebooku netcat neni a nemuzu tam nainstalovat novy
linux bez zalohy toho partition. Jedinou distribuci co mam je gentoo
jenze tam netcat neni a neviim jak ho tam rozjet. Skousel jsem Redhat
9 ten netcat ma ale nevim jak v instalacnim cd rozchodim a
nakonfiguruji sitovku.. V gentoo je to easy...

thx david