Nagios: check_http pres proxy

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 16 11:41:23 CET 2005

Dne Tue, Mar 15, 2005 at 10:04:19AM +0100, Ivo.Hanuska na hella.com napsal:
> Dobrý den!
>
> Mám drobný dotaz k funkci agenta check_http pro Nagion 2.0b (agenti verze
> 1.3). Nejsem sto donutit agenta aby mi zkontroloval zda žije host za mou
> proxy (squid), která je pro čistě průchozí pakety zavřená (tedy
> neforwarduje). Googlil jsem a nic jsem nenašel. Help k check_http taky
> nepomohl. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

No pokud ta proxy neni transparentni tak to skutecne je problem, protoze to
proste a jednoduse check_http neumi. Vetsinou se to resi tak, ze se pro dany
monitorujici stroj nejak umozni pristup na www server, dnatem, vpn, nrpe....

Neni celkem problem  napsat takovy plugin, ale vetsina lidi o nej nestoji,
chteji vedet jestli bezi proxy a jestli bezi server, nikoliv informaci o
tom, zda umrel server a nebo umrela proxy, ale vlastne se nevi co z toho.

zdravim
dan