Ruská klávesnice v X11

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Březen 15 13:05:51 CET 2005

Petr Bravenec <pbravenec na solartec.cz> wrote:
> Dobrý den,
> poslední dobou se stále častěji dostávám se situace - i když víceméně z
> nudy -
> že by se mi hodilo psát rusky. Klávesnici s bukvama jsem viděl naposledy na

ja som si kedysi napisal vlastny variant ruskej klavesnice s rozlozenim
яверты (to bolo pred tym nez do X11 standartne pridali fonenicku).
Spolu s prepinacim skriptom mozem poskytnut.

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |