Ruská klávesnice v X11

Oak oak.brno na seznam.cz
Středa Březen 9 10:11:27 CET 2005

Dobry den,

ja pouzivam uspesne KCharSelect, je to velmi dobry nastroj na vybirani
znaku vseho druhu. Ma vlastni editacni radku, takze muzete pohodlne
tukat a tukat, pak to kopnout do cilove aplikace... Velkou nevyhodou je,
ze zobrazuje velke mnozstvi znaku na jedne strance, a tudiz to chvilku
trva nez se naucite tukat plynule. Lepsi by byla aplikace s on-screen
klavesnici optimalizovanou pro tukani /azbuky/, ale zadnou takovou
neznam. Mozna ma nekdo nejaky tip?

Zdravi Oak