Rotace obrazku se zvetsenim rozliseni

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Březen 15 14:32:44 CET 2005

Miroslav Maiksnar wrote:
: Zaverem se omlouvam, jestli jsem se Vas osobne nejak dotkl kritikou Vami
: navrhovaneho algoritmu, opravdu jsem to nemel v umyslu.

	Jejda, to ani nahodou. No problem.

: Me osobne pro tento
: konkretni ucel neprijde prilis vhodny, ale jestli Vam ano, nemam v umyslu
: branit Vam v jeho pouzivani. V zadnem pripade nesnizuji jeho vyznam pro jine
: ucely. Pripadnou dalsi debatu na toto tema bych radeji vyresil v soukromi
: abychom zbytecne nezatezovali konferenci dalsim OT.

	No, ja si myslim, ze jste hlavne spatne postavil zadani.
Nakonec z toho vyplynulo neco jako "mam fotak Fuji, ze ktereho pres
dcraw lezou obrazky zrotovane o 45 stupnu kvuli usporadani pixelu
na cipu a potrebuju ten obraz nejak rozumne zrotovat do normalu, aniz
by rotaci vznikly nejake viditelne aretfakty". Coz by urcite vedlo
k rychlejsimu cili.

	Ve Vasem pripade zrejme totiz nejde o zrotovani obrazku,
ale o to, aby rotacni program vedel, ze ma do pixelu prepocitat jednotlive
barvy z okoli (cili vzit raw, predstavit si jak to ve skutecnoesti ve fotaku
vypada a spocitat na zaklade jednotlivych barev nove pixely). Ne rotaci
obrazku (mysleno obecnou rotaci o obecny uhel, ale na RGB pixelech.

-Jan Kasprzak