Rotace obrazku se zvetsenim rozliseni

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Úterý Březen 15 14:35:06 CET 2005

On Tuesday 15 March 2005 08:36, Michael Mraka wrote:
> Miroslav Maiksnar wrote:
> % No, prave ze z tohodle softu vyleze ten o 45 stupnu otoceny obrazek (diky
> % usporadani bunek na CCD -- Fuji HR), ktery pak potrebuju narovnat. Ted
> % pouzivam pnmrotate, ktery mi vicemene vyhovuje, ale napadlo me jestli
> % neexistuje neco z ceho by vypadla 12M fotka jako z fotaku (nebo okenniho
> % softiku dodavaneho s fotakem).
>
> A jo. Ja jsem mel dojem, ze dcraw to rovnou rotuje; a ono ne :).
> Tak jinak
>
> http://www.k-i-s.net/bboard.thread.php?thread=167
> I recommend the following commands for best results:
> [...]

Jojojo, to bude ono. Bohuzel na strance dcraw
http://www.cybercom.net/~dcoffin/dcraw/ kde puvodne fujiturn byl se uz odkaz
z FAQ nenachazi (proto jsem ho predtim nevygooglil -- ze by nejaka nekala
aktivita Fuji?). Nicmene tam ten programek fyzicky porad je
http://www.cybercom.net/~dcoffin/dcraw/fujiturn.c i kdyz na nej odnikud
nevede zadny link ;o)

Vyzkousim ho, diky za pomoc.

Mixi