XI-626 zatuhne PC

Martin Mancuska mancuska na acp.sk
Středa Březen 16 11:03:25 CET 2005

Dobry
Mam 5x xi-626 4 v mode master ako ap a jedna je pripojena na vzdialene ap.
Stava sa my ze my vytuhne cele PC tak jeden krat za den v pogoch najdem
len reset karty a nic ine.
Cital som ze sa to moze stat ale raz denne sa my zda vela.
Co by to mohlo sposobovat alebo kadial sa uberat?
Debian Sarge 2.4.27

Ak by mohol byt problem v Debiane teda skorej v tom originalnom jadre
alebo v povodnych ovladacoch HOSTAP aku distribuciu priamo pouzit.
Myslim ze verzia toho ovladaca je 0.2.6 alebo tak nejako inak skusal som
aj 0.3.7 a to iste.
Kartu som upgradoval na firmware 1.7.4 a 1.1.1.

Dakujem za nejake udanie smeru kadial sa vydat.