XI-626 zatuhne PC

lyon linux667 na centrum.cz
Středa Březen 16 11:28:56 CET 2005

Nevim, zda by to mohlo byt pricinou, ale pokud si pamatuji, autor
hostapu Jouni Malinen se kdysi vyjadroval v tom smyslu, ze hostap je
delan spise individualni pouziti jedne karty a spoluprace nekolika karet
v jednom PC by nemusela byt funkcni. Prestoze bezne chodi konfigurace se
tremi, nekdy i ctyrmi kartami, tak 5 karet v jednom PC se mi osobna zda
jako docela odvaha - my v takovem pripade radeji nasazujeme dve PC po 2
az 3 kartach. Je docela mozne, ze se ty karty jednoduse pohadaji.

Radek Steiger
www.pvfree.net