Ldap Authentikace

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Březen 16 12:29:19 CET 2005

> Když reknu linuxu (Redhat) aby umoznil authentikaci pomocí ldap a potom
> pomocí passwd menim heslo, tak se me to i jako roota zepta naptred na
> stare heslo. Da se toto nejak odstranit, aby se me to když jsem
> prihlasen jako root na toot stare heslo neptalo A umoznilo bi mi to tak
> zmenit heslo uzivatele na ldap serveru

Ja tedy menim hesla pro uzivatele v LDAPu jinym programem nez passwd,
ale mozna by to mohlo byt nastavenim pamu. /etc/pam.d/passwd?

Kazdopadne RedHat je taky dost siroky pojem a urcite bude rozdil 7.3 a
RHEL3, treba. Potom jste nenapsal, zda jste nekde neco nastavil nebo to
jenom nejak nainstaloval z baliku. Takhle se da tezko poznat, jestli o
tom alespon neco malo vite?! ;-)

--ogee