Ldap Authentikace

Radek Žuja zujar na hortim.cz
Středa Březen 16 13:13:41 CET 2005

Diky za odpoved (budu se snazit bez preklepu)

Pokud jde o verzi linuxu jde o RHEL3 (WhiteBoxLinux)
Overovani oproti LDAP jsem nastavil pomoci authconfig
A pote trochu doeditoval /etc/pam_ldap.conf

Mohl bych poprosit o jmeno toho programu, kterym menite hesla v LDAP vy.

Jde mi o to, ze přes Sambu chci synchronizovat hesla
a v samba parametru password chat nefunguje (pokud je nastaveno encrypt
password = yes, a to potrebuji)
substituce na old_password.

Mozna by mi pomohl i jen odkaz na ten program co s nim menite hesla v
LDAP databasi vy.

-----Original Message-----
From: Jaroslav Prodelal [mailto:ogee na oldany.cz]
Sent: Wednesday, March 16, 2005 12:29 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Ldap Authentikace

> Když reknu linuxu (Redhat) aby umoznil authentikaci pomocí ldap a
> potom pomocí passwd menim heslo, tak se me to i jako roota zepta
> naptred na stare heslo. Da se toto nejak odstranit, aby se me to když
> jsem prihlasen jako root na toot stare heslo neptalo A umoznilo bi mi
> to tak zmenit heslo uzivatele na ldap serveru

Ja tedy menim hesla pro uzivatele v LDAPu jinym programem nez passwd,
ale mozna by to mohlo byt nastavenim pamu. /etc/pam.d/passwd?

Kazdopadne RedHat je taky dost siroky pojem a urcite bude rozdil 7.3 a
RHEL3, treba. Potom jste nenapsal, zda jste nekde neco nastavil nebo to
jenom nejak nainstaloval z baliku. Takhle se da tezko poznat, jestli o
tom alespon neco malo vite?! ;-)